horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Saturday, January 8, 2011

MERLIN: Kisah Pemuda dan Kuasa Sihir Kembali Lagi

Merlin kembali lagi..aku suka sungguh cerita Merlin Nih. Memang best..Best giler semalam aku tengok. Suspend je masa tengok cite Merlin tuh.. Paling suspen bagi aku masa Merlin kena tangkap n kena ikat ngan rantai tu..macam2 serapah dia baca tak menjadi sampai dia pun dah terkena racun scorpion tu..Dah macam tak de harapan je nak idup masa rantai tuh tak mau jugak terbuka n scorpion tu dah makin dekat..Dah tak de choice kot pastu Merlin dengan kuatnye menyeru Last Dragon untuk datang tolong dia...Fuhh sikit lagi je scorpion tuh nak datang sengat dia..Besar2 plak tuh scorpion tuh..huiiii aku pun suspen la beb..hehehe...pastu dengan pantas Last Dragon tuh datang sembur api kat scorpion n bawak Merlin chow dari tempat tuh...Nasib baik tak mati Merlin..Aku suka tengok Merlin nih..comei je..hihihihi..

Nih Gambar diorang

Merlin


Arthur & Merlin
Arthur Pewaris Takhta Camelot



King Uther Pendragon
Morgana Ahli sihir yang pandai berpura pura

Merlin dan Gaius


Korang Suka tak cerita Nih?


2 comments:

  1. alah...sml ker merlin. Aduhai....ai yu mmg minat giler dgn merlin.....miss kat arthur & gwem...hehehe

    ReplyDelete

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini