Pages

Daisypath Friendship tickers

horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Wednesday, January 5, 2011

Khas untuk orang yang Naik Motor

Khas untuk orang yang menaiki motor semasa hujan. kejadian nih betui2 berlaku depan mata aku pagi tadi. Nasib baik la sume keta tak laju time tu. Aku tumpang keta Nani pagi nih. Kebetulan plak pagi nih ujan. Highway plak kenderaan bergerak perlahan. Kami betu2 di tempat kejadian bila tetiba ada penunggang dan pembonceng motor nih dengan tak disangka2 tergolek di atas tengah2 highway yang berhujan yang agak lebat tuh. Huish TERKEJUT MAK!!!...Apakah yang menyebabkan kejadian ini berlaku??? Aku rasa sebab ujan dan jalan licin.. Bukan aku nak salah kan ujan..cuma mungkin jalan licin dan tayar motor tu dah botak ke,, ataupun sebab diorang yang naik tuh besar sangat dan menyebabkan tayar tak leh menampung ketidakseimbangan di bahagian atas motor..Mungkin jugak..tapi ini dah ditakdirkan. Alhamdulillah masa kejadian keta sume slow sebab ujan dan kejadian ini betul2 kat depan Tol sebelum exit subang. Sampai sekarang aku teringat lagi...eeeeeeeeeeeeee takuit la


6 comments:

  1. Tayar dah botak ataupun brek tak makan kot. Kesian plak kat diorang tu. Harap lain kali diorang akan lebih berhati-hati.

    ReplyDelete
  2. Tu la oktant harap lain kali diorang akan berhati hati. Sama la pesanan nih untuk diri aku gak

    ReplyDelete
  3. bahaya..
    kene hati-hati setiap detik..
    ;D

    ReplyDelete
  4. nape akak xg tolongg??hihihi :P ciannyer!! tp nape dia jln tgh2..moto kan kat tepi..

    jom singgah: Happy Besday Makk

    ReplyDelete
  5. Ye betul tu arief...kan kena berhati hati

    ReplyDelete
  6. dil, mcm mana nak tolong dalam keta beb tengah jalan..Dia dari tengah nak ke tepi la tu..kan jalan tu besar..dari susur keluar yang belah kanan tu kot

    ReplyDelete

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini