Pages

Daisypath Friendship tickers

horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Thursday, January 6, 2011

Follower aku yang ke...XX

Yeah..tercapai gak impian aku nak menambahkan bilangan follower.. Walaupun tak ramai pun follower aku tapi aku tetap rasa bersyukur dan Happy sangat sebab ada jugak la orang yang sudi membaca blog aku dan menjadi follower aku. Aku sedar blog aku tak la hebat pun tapi sekurang kurangnye aku rasa sedikit release dan puas hati kalau dapat meluahkan melalui taip2an melalui blog aku nih. terima kasih kepada sume follower2 aku..Kepada kawang2 yang lain mai la jadi follower aku..bukan nak paksa korang tapi kalau ramai follower, aku rasa lagi bersemangat dan bertambah suka untuk berblogging sebab ada orang yang setia membaca nukilan dan ngomelan aku..Kesian kat aku..Mai la singgah..

No comments:

Post a Comment

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini