Pages

Daisypath Friendship tickers

horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Sunday, January 9, 2011

Keputusan AJL ke 25





Pemenang Anugerah Juara Lagu 25


Juara AJL25 - Tolong Ingatkan Aku - Ana Raffali
Naib Juara AJL25 - Drama King - Meet Uncle Hussein & Black
Tempat Ketiga AJL25 - Noktah Cinta - Hafiz

Persembahan Terbaik - Hanyut (Faizal Tahir)
Vokal Terbaik - Hafiz (Noktah Cinta)

Rata rata ramai yang tak berpuas hati dengan keputusan juri Beb..aku pun tengok macam tak best je semalam sebab ramai yang blah masa keputusan pemenang juara lagu diumumkan..sebab Cheryl Samat dah cakap masa dia nak umumkan nama pemenang "memang tak disangka"..

Tapi kata M Nasir..

"Tolong Ingatkan Aku lagu yang sensitif, personal dan simple. Itu yang kami cari sebenarnya. Mungkin lagu ini tidak popular dan lagu lain lebih ramai peminat. Banyak lagu yang sedap tapi lemah pada liriknya. Lirik memainkan peranan yang besar kepada sesebuah lagu.

"Saya sedar keputusan ini akan dipertikaikan, namun apa yang penting rasa yang hadir dalam diri bila mendengar lagu ini. Lagu ini jujur berbanding lagu lain yang bertanding. Juri memilih lagu yang bagus, bukan lagu yang popular," ulasnya.


Hhahahaa...dah juri kata macam tuh..nak buek cemano..lirik lagu lain masih lemah la...sila ikut contoh lirik Tolong Ingat kan Aku untuk membuat lirik kalau nak masuk AJL tahun depan ye..

Ana raffali plak kata

"Nak atau tidak, saya sudah mendapat kemenangan. Lagipun masih terlalu awal untuk berkata orang tak sukakan saya. Saya masih baru dalam industri dan ini penampilan pertama dalam AJL, berilah masa dan peluang," luahnya bersyukur dikurniakan kemenangan walau diuji pelbagai masalah sebelum persembahan.

cewahcewah...dah menang..Tahniah la buek ekau Ana nur hidayah raffali dan semuo pemonang



1 comment:

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini