horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Thursday, January 6, 2011

Azam Tahun baru aku...2011

Every year mesti la ada azam kan.0.

Azam Tahun Baru aku..Tahun ni memang pembukaan tahun yang mencabar bagi aku. Memang mencabar beb..Awal2 tahun nih. Aku struggling keja sekarang nih..sebab buat keja kat tempat keja yang aku tak mau dah keja. Sebab apa???? Sebab ramai yang dah benti..dan aku demotivated. Ramai member2 project dah blah. Nasib baik la ada member2 Team Training aku yang masih setia bersama Opis yang paling bagus Di dunia nih.. tadi ada la sorang pakcik nih tanya.. Wah besar kan kompeni yang awak keja nih. Dari atas sampai bawah bangunan nih dia punya.. Kompeni ca ya nun alip ke? Tak pakcik ni kompeni orang kita. wah bagusnya dapat keja kat sini kan...dalam hati aku berbunga la kejap tapi hakikatnye hanya kitorang yang tau betapa bagusnya keja kat sini...sudah2 lupakan hal itu.

Azam aku tahun ini untuk memperbaiki kehidupan aku n keluarga yang dah semakin bagus nih...hehehe perasannye..Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah kerana aku mempunyai suami yang menyayangi aku dan mempunyai anak2 yang comei yang selalu menjadi pengubat hati aku.. Alhamdulillah. Semoga tahun ni kami dianugerahkan Anak kembar pulak..mudah mudahan..hehehehe..

Azam aku lagi tahun nih semoga tahun nih aku dapat kerja yang lebih baik dan lebih menjamin masa depan..mcm kerja sekarang tak menjamin je....heheheh.

Azam aku tahun ni nak jadi isteri yang lebih baik, ibu yang lebih baik, kawan yang lebih baik dan pekerja yang lebih baik untuk kompeni yang lebih baik....heheheheh..InsyaAllah



No comments:

Post a Comment

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini