Pages

Daisypath Friendship tickers

horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Wednesday, December 29, 2010

TAHNIAH MALAYSIA...PIALA SUZUKI DALAM GENGGAMAN




Tahniah pasukan MAlaysia..selama 14 tahun menanti akhirnya Malaysia berjaya membawa pulang Piala Suzuki. Rasa bangga betul walaupun bukan aku yang main bola. yang paling menyentuh hati aku bila Safee Sali menjaringkan gol pertama..kihkihkih tersentuh la plak..Aku heran la nape kawan aku ada yang sokong Garuda...walaupun kita rakyat Malaysia..hmmm musykil betul..adakah korang sengaja ataupun korang dah memang kena bomoh ngan Garuda ataupun korang memang Spastik yang tak tau kerakyatan korang..HAahahaha...Lantak la korang..(ada aku kesah!dialog ALisha).

PETIKAN DARI BERITA HARIAN:

Di sebalik kekalahan 1-2 gara-gara kealpaan benteng pada lewat babak perlawanan akhir kedua, Malaysia hebat ungguli kejuaraan edisi 2010 atas agregat 4-2 – sekali gus menamatkan kemarau 14 tahun buat menghiburkan jutaan rakyat di tanah air yang bangun menabik skuad masa depan negara. SAFEE cuba melepasi asakan pertahanan Indonesia, Zulkifli Syukur
sambil diperhati Norshahrul (kanan)
ketika perlawanan akhir kedua di Stadium Gelora Bung Karno
.

Gambar dari bharian.com.my

<<<<<<<<TAHNIAH PEMAIN PEMAIN MALAYSIA>>>>>>>>KORANG MEMANG BAGUS>>>TERIMA KASIH PM SEBAB BAGI CUTI ARI JUMAAT NIH>>>>DOAKAN GAJI AKU MASUK ARI JUMAAT>>BOLE P SOGO BELI BARANG<<<<<<<<<<<<<<<



No comments:

Post a Comment

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini