Pages

Daisypath Friendship tickers

horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Friday, December 31, 2010

Kepada Allah jua kita kembali....

Salam kepada semua pembaca. entry aku kali ini khas untuk jiran sebelah umah aku. Takziah aku ucapkan kepada keluarga, isteri dan anak2 beliau kerana pada tanggal 29 Disember 2010 pada pukul 730pm beliau telah kembali ke rahmatullah. Dari Allah kita datang kepada Allah kita kembali jua. Beliau seorang yang sangat baik tetapi Allah lebih menyayangi beliau. Aku sekeluarga berdoa semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di antara orang orang yang beriman. Semua kenalan dan keluarga terkejut sbb dia pergi terlalu awal. Usianya baru 38 tahun. Tapi kami semua redha. ini semua ketentuan Allah. Kita sebagai hambaNya perlu mengambil iktibar bahawa ajal dan maut tidak mengenal usia. Kita yang hidup nih kena la membanyakkan amal untuk bekalan..Ingatan untuk diri aku tu. Aku harap semoga isteri beliau tabah menghadapi dugaan ini dalam membesarkan anak2 yang masih kecil. TAKZIAH Di ucapkan. Marilah kita sedekahkan AL FATIHAH kepada beliau.



1 comment:

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini