horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Sunday, December 26, 2010

cerita sana sini

Ok..sekarang nih aku nak cite pasal Coklat Cote d'Or. Coklat nih memang sedap beb.
Aku nih sekarang nak makan je keja nye. Nak jaga badan
tak kasi kurus.ni ha coklatnye
Bukan sekor Gajah aku dapat dengan membeli coklat nih tapi berekor ekor. Huish memang hebat sesape yang makan coklat nih..sekali makan dengan gajah2 nih sekali masuk molot..bukan senang nak makan gajah sebenar kan. dapat coklat gajah pun jadila. aku kirim kat kawan punye kawan ari tu.Ni gambar hazelnut nye yang tak kedekut. tu la aku suka . Dulu ada la member aku kak Ina namanye, dia memang suka coklat belalai gajah nih.


Kalau sesape nak cuba datang la tempat aku kat opis aku, kat deptment aku ari selasa nih ye.

1 comment:

  1. bestttt weeiii smpai menjilat jari!!!!!!!!! sape nak g langkawi lg???nakkk kirim!

    ReplyDelete

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini