Pages

Daisypath Friendship tickers

horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Thursday, December 23, 2010

Akhir Tahun...

Entry kedua aku..uik sekarang dh akhir tahun..macam kejap je aku rasa. Aku nak cerita la peel kat opis aku..mungkin tk sama ngan opis korang. opis aku nih ujung tahun nih aku rasa la paling ramai member2 aku yang bersara benti kot.maklumla bonus tak dapat dapat better offer. Member2 aku nih sumenye power2. tu pasal la diorang dapat pegi kompeni lain. Tak macam aku, apply tmpat lain sume tak panggil. Tapi sebenarnya tk bermakna diorang yg tinggal ni tk power jt tak mo pegi kot..mungkin diorang nih...
  • Sayang kat kompeni takde maknanye
  • Sedey utk bepisah ngan kawan2..hehehe perasaan betui
  • Takut nak mula balik kat kompeni baru..maklumla kat kompeni lama nih dah senior
  • Takut tk leh survive kat kompeni baru
Actually tu sume nye alasan aku..Sorryle kengkawan bukan alasan korang ngengehngeh..

No comments:

Post a Comment

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini