horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Tuesday, December 28, 2010

Aktiviti berblogging diteruskan lagi..Follower aku bertambah

Penat betui rasanya bile dah aktif blog balik nih...cewah2..tak de la penat mana pun. HAri nih ada la penambahan sikit pasai gadget dan jojet hasil dari rujukan dari blog orang2 lain. Ari nh aku dapat lagi satu kawan baru la nampaknya...hmm baguih jugak berblog nih. dapat menambahkan rakan2 yang secara nyatanya mustahil untuk aku dapat sebab aku nih pemalu kihkihkih. tu la pasai aku nih tak ramai kawan.

Sila lihat gambar follower terkini aku setakat 29/12/2010 pada jam 12.08pm

Best dan berbunga bunga rasanya aku bila follower bertambah..hahahaha mesti korang gelak kan.poyo giler aku ..follower baru 5 orang ..bak kat makcik aku baru secotet. nak kecoh..tak pela aku suka..biorla ko apa tau.. Kalau korang nak tau ni kan hasil usaha kita. kalau follower bertambah korang pun mesti la rasa berbunga bunga betui tak?sebab usaha korang berhasil kan.. Sape sokong aku? hahahah perasaan tul la ko ni..ehkehkeh...So kepada korang yang baru berblog korang akan rasa apa yang aku rasa ni kot..ataupun korang ok la sendiri apa perasaan korang kan...lantak la kome..itu hak kome sendiri kan..

Mari la jadi follower aku ....mai la mai la...heheheh

3 comments:

  1. blog as long as your enjoy yourself..happy blogging.. :)

    ReplyDelete
  2. Dah semakin ramai sekarang....keep blogging yaaa :)

    ReplyDelete

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini