Pages

Daisypath Friendship tickers

horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Wednesday, February 23, 2011

Lagu Doaku yang menyentuh hati aku

Salam sume,

Hari ni aku nak kongsikan ngan korang lirik lagu doaku dari haddad alwi dari album the way of love. lagu ni memang menyentuh hati aku..cewah cewah..jiwa2 plaks..ahaks. Kalau korang tak caya cubalah dengar lagu nih..memang best..lebih2 lagi bila duk sengsorang pastu korang pasang la lagu nih..uish menyentuh kalbu sungguh..Pernah gak aku baca komen diorang kat tenet kata sampai menetes ayaq mata tau bila dengaq lagu nih...mai la pakat dengaq..korang pandai2 la donlod lagu nih kat tenet..kat sini aku bagi lirik je wokeh..


Bismillah Yaa Rahmaanu yaa Rahim Bismillah
Bismillah Yaa Fattahu Yaa halim Bismillah
Yaa Allah Yaa mannaanu Yaa karim Yaa Allah
Yaa Allah Yaa mannaanu Yaa karim Yaa Allah
Bismillah, Bismillah, Bismillah

Yaa Robbiy sudilah pandang kami
Terangi jalan gelap ini
Jangan biarkan aku terus sendiri
Mencari mendaki dan berduri

Yaa Robbiy dengarlah doaku ya Robbiy
Hadirlah dalam kehidupan kematian kami
Coba dan uji kan kulalui
Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rokhim



No comments:

Post a Comment

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini