horizontal adsense

Marilah jadi Follower Aku...Sama2 kita meriahkannYa

a2

Thursday, March 17, 2011

Malu saya...

Uih...lama betui tak hapdet blog aku nih rasanya...tadi member aku ada bercerita...dia ada la baca blog sorang blogger nih...

Alkisahnye mcm ni..blogger nih p la makan kat sebuah restoran tu..pastu dia dengar lagu punye la kuat kat restoran tuh...masa makan tu..tengah cantek punye makan ada plak rasa nak terkentut.. mula2 tu tahan la gak kan...takut orang dengar..tapi dia rasa muzik yang dia dengar tu buleh mengkover bunyi kentut dia..dia pun apa lagi la mula melepaskan kentutnye dengan berbagai bagai irama...maklum la dia ingat muzik2 yang dimainkan lebih kuat dari bunyi kentut dia..apa lagi bersambung sambung la kentut dia dengan bunyi bunyian yang mcm ....tut..tut..sambil makan2.

Pastu dia terperasan orang2 kat restoran tu sume mcm memandang ke arah dia..alamak..diorang dengar ke??? hmmm musykil jugak..lepas tu dengan tak semena mena dia teringatkan...dia makan sambil pakai earphone dan muzik yang kuat tu adalah dari walkman dia , dan maknanya dia sorang la yang dengar muzik yang kuat tuh..dan dia sorang la yang tak dengar bunyi kentut tu...patutla orang sume pandang dia...betapa malunye dia waktu tu...

eeee...mesti kuat bunyi kentut tu sampai sume orang pandang dia kan....haahahahha

malu betui...kalau aku aku dah blah dari situ ...tak tunggu dah weiiii....!!!!


1 comment:

  1. hahaha....hampeh!! w0i malu w0i...kal0 aku, mmg aku larikkk dari kedai itu...!!! aku da xngaku kawan da, kak 0i...hahahaha

    ReplyDelete

a3

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila tinggalkan jejak langkah anda disini